Bel:

NL: 0165 - 39 39 13 | BE: 03  - 808 7330

Winkelmandje
(0 items) - €0,00
  • Fysieke showroom
  •  Snelle levering
  •  Installeren mogelijk
  •  Bij ons is de klant nog koning !
Bel:

NL: 0165 - 39 39 13 | BE: 03  - 808 7330

Winkelmandje
(0 items) - €0,00

Pakketten voor zowel particulieren als bedrijven binnen Nederland en België versturen wij standaard met DHL/Selectvracht. Voordeel hiervan is dat pakketten verstuurd via deze weg
tot 4x op het afleveradres aangeboden worden. Aflevering gebeurd op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Na 4 afleverpogingen gaat het pakket retour naar APP Nederland VOF. Afleveringspercentage ligt boven de 98%, dus gelukkig gebeurd dit zelden. U kunt er ook voor kiezen de zending te laten afleveren bij een DHL/Selectvracht service punt. Deze zijn doorgaans binnen 10km vanaf elke locatie in Nederland te vinden. Alle locaties vindt u hier. Bent u weinig thuis, neemt u deze mogelijkheid dan in overweging en geeft u dit als afleveradres bij uw bestelling door.

Het is mogelijk uw zending te laten bezorgen met het standaard DHL wegtransport. Mocht u dit wensen, geeft u dit dan bij uw bestelling duidelijk door in het opmerkingenveld aan het einde van de bestelprocedure. Deze bieden een zending tweemaal aan. Dit zal gebeuren op een doordeweekse dag tussen 09.00u en 17.00u. Tegen meerprijs is het via deze weg mogelijk een zending ’s ochtends voor elf uur bezorgt te krijgen. Mocht de bezorger u niet thuis treffen, dan zal de bezorger een bericht bij u achter te laten. Mochten zij het pakket ook de tweede keer niet bij u hebben kunnen afgeven, dan kan de zending worden opgehaald bij het dichtstbijzijnde depot. De locatie van de Nederlandse depots vindt u hier, de Belgische depots hier. Na 7 dagen zal een zending automatisch retour worden gezonden naar APP Nederland VOF. Aangezien een depot niet altijd bij u in de omgeving te vinden zal zijn (soms wel 40 km verder), is het wellicht raadzaam om het pakket te laten afleveren op een alternatief afleveradres, waar meestal wel iemand het pakket in ontvangst kan nemen (bijvoorbeeld op uw werk of bij familie).

In beide gevallen geldt dat indien een pakket retour komt omdat het afleveradres verkeerd is opgegeven of omdat het pakket ondanks herhaalde pogingen op het opgegeven adres niet afgeleverd kon worden, dan zijn wij genoodzaakt u opnieuw verzendkosten in rekening te brengen. Houdt u er verder rekening mee dat de te naam stelling die u van het afleveradres op geeft, correct is. Gebruikt bijvoorbeeld dhr Jansen zijn werk, basisschool “Een goede start” als afleveradres, dan dient het te worden geadresseerd aan Basisschool “Een goede start”, tav dhr Jansen. Andere adressering kan verwarring veroorzaken bij het transportbedrijf en er toe leiden dat een pakket opnieuw aangeboden moet worden. Kosten hiervoor zijn dan voor de ontvanger.

Mocht het uw voorkeur genieten om uw bestelling aangeleverd te krijgen middels een andere weg dan normaal gebruikt wordt, geeft u dit dan duidelijk bij uw bestelling aan. Wij gaan dan met u kijken wat er mogelijk is.

Bij speciaal opdrachten, palletzendingen en zendingen met afwijkende afmetingen, kan gekozen worden voor een afwijkende transporteur.

Verzendkosten:

  • Deze zijn uiteraard afhankelijk van het gekozen product. Een zak zand van 25 kg kost meer om te verzenden dan een opblaasluchtbed.
    Aan het einde van uw winkelwagen treft u de totale verzendkosten aan.
  • Zou u uw bestelling enkel op zaterdag kunnen ontvangen, dan is dit mogelijk. Dit geeft een meerprijs van €5,00. Neemt u hiervoor contact op alvorens de bestelling te plaatsen.
  • Expresser zending (levering voor 11uur de eerstvolgende werkdag na verzending) is mogelijk. Meerprijs hiervoor is €10,00.