Pakketten voor zowel particulieren als bedrijven binnen Nederland en België versturen wij standaard met DHL FOR YOU.
Aflevering gebeurd op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.
Een DHL FOR YOU zending wordt maar 1 keer op een thuis adres aangeboden.
Mocht de klant niet aanwezig zijn dan gaat deze automatisch naar het dichtstbijzijnde DHL Servicepunt.
Deze zijn doorgaans binnen 10km vanaf elke locatie in Nederland te vinden.
De klant kan dit eventueel zelf aanpassen naar nog een afleverpoging.
Indien een pakket retour komt omdat het afleveradres verkeerd is opgegeven of omdat op het opgegeven adres niet afgeleverd kon worden, dan zijn wij genoodzaakt u opnieuw verzendkosten in rekening te brengen. Houdt u er verder rekening mee dat de te naam stelling die u van het afleveradres op geeft, correct is. Gebruikt bijvoorbeeld dhr Jansen zijn werk, basisschool “Een goede start” als afleveradres, dan dient het te worden geadresseerd aan Basisschool “Een goede start”, tav dhr Jansen. Andere adressering kan verwarring veroorzaken bij het transportbedrijf en er toe leiden dat een pakket opnieuw aangeboden moet worden. Kosten hiervoor zijn dan voor de ontvanger.
Mocht het uw voorkeur genieten om uw bestelling aangeleverd te krijgen middels een andere weg dan normaal gebruikt wordt, geeft u dit dan duidelijk bij uw bestelling aan. Wij gaan dan met u kijken wat er mogelijk is.
Bij speciaal opdrachten, palletzendingen en zendingen met afwijkende afmetingen, kan gekozen worden voor een afwijkende transporteur. Wij gebruiken hiervoor Transmission.